Головна » Робота з обдарованими дітьми в НВК

Робота з обдарованими дітьми в НВК

                         
«Творчий учитель – обдарований учень»
 
         На сучасному етапі розвитку освіти актуальними є питання удосконалення системи управління навчальним закладом і переходу школи на новий рівень, який забезпечить надання населенню широкого спектору якісних освітніх послуг залежно від потреб людини, суспільства та ринку праці.
         «Від творчого учителя – до творчого учня» - така мета науково – методичної роботи Іллінецького НВК « Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – гімназія №2». Робота з обдарованими дітьми виступає одним з варіантів конкретної реалізації права особи на індивідуальність. Вона вимагає належної змістовної наповненості занять, зорієнтованості на новизну інформації та різноманітні види пошукової аналітичної, розвиваючої , творчої діяльності. У навчальній діяльності робота з обдарованими дітьми ґрунтується на диференційованому та індивідуальному підході, що сприяє розширенню й поглибленню освітнього простору предмета.
         Завдання педагогів навчального закладу полягає в тому, щоб створити умови, з яких будь – яка дитина могла б просуватися шляхом власної досконалості, уміла мислити самостійно, нестандартно.
         Розвиток обдарованості учнів залежить від професійного рівня педагогів та використання креативних методів навчання. У практиці педагогічної діяльності наші учителі використовують нові технології навчання, які сприяють розвитку інтелектуальної, творчої, предметної та лідерської обдарованості.
         За останні роки змінилися погляди батьків на школу та їх вимоги щодо здобуття дітьми освіти. Батьки мають можливість вибирати ту школу, яка на їх погляд , надає не тільки глибокі знання, а і виявляє здібності їх дітей , працює на перспективу. Тому в нашій школі працюють справжні інтелектуали, які здатні закласти основу для майбутнього професійного вибору учнів. Це підтверджують результати участі наших учнів у Всеукраїнських предметних олімпіадах. 76 ( 11.9 % ) учнів стали призерами ІІ районного етапу. З них 24 учні представляли район на ІІІ обласному етапі предметних олімпіад. Найвагоміші здобутки мають учні:
    - Костюк Богдан , учень 10 Б класу : І місце обласна олімпіада з української мови ( учитель Лукашенко С.Т.), І місце обласна олімпіада з географії
( учитель Фаріон Л.П.), ІІ місце обласна олімпіада з біології ( учитель Костюк І.В.). ІІ місце обласна олімпіада з англійської мови ( учитель Нечипоренко С.М.);
-         Бабенко Ірина , учениця 10 Б класу : ІV місце в обласному етапі конкурсу імені Петра Яцика ( учитель Лукашенко С.Т.);
-         Вітюк Наталія, учениця 10 Б класу : ІІІ місце в обласному етапі конкурсу імені Тараса Шевченка ( учитель Лукашенко С.Т.);
-         Геновська Влада , учениця 9 Б класу : ІІІ місце в обласному етапі конкурсу імені Тараса Шевченка ( учитель Лукашенко С.Т.);
-         Гера Марина , учениця 9 В класу : ІІІ місце обласна олімпіада з трудового навчання( учитель Ложкіна І.О.);
-          Лисак Ярослав, учень 9 Б класу: ІІІ місце обласна олімпіада з інформаційних технологій ( учитель Кучковська Н.М.);
-         Лукашенко Анна , учениця 9 Б класу : ІV місце обласна олімпіада з української мови ( учитель Лукашенко С.Т.);
-         Остапенко Ярослав, учень 9 Б класу: ІІІ місце обласна олімпіада з географії ( учитель Фаріон Л.П.) ;
-         Падура Олександр, учень 10 Б класу: ІІІ місце обласна олімпіада з інформаційних технологій ( учитель Кучковська Н.М.);
-         Петренко Тетяна, учениця 5 Б класу: ІІІ місце в обласному конкурсі імені Петра Яцика ( учитель Зайчук Л.Ю.);
-         Телевань Марина , учениця 11 Б класу : ІІ місце обласна олімпіада з української мови ( учитель Зайчук Л.Ю);
     «Справжня школа – це багатогранне духовне життя учнівського колективу, в якому учні і вчителі об’єднанні багатьма інтересами і захопленнями, в якому кожна дитина без винятку почувається потрібною, любимою, впевненою», - відзначав В. Сухомлинський. Саме цього прагне колектив нашого навчального закладу.